You are currently viewing Значењето да се води со Минимален Прифатлив Производ (МПП)

Значењето да се води со Минимален Прифатлив Производ (МПП)

Во денешната брза и конкурентна бизнис клима, од суштинско значење е бизнисите и претприемачите да обезбедат нови производи кои ефикасно ги задоволуваат барањата на клиентите. Идејата за минимален прифатлив производ (МПП) е една стратегија што доби многу привлечност. МПП е методологија која се користи за креирање и испраќање продукт со основните акценти што се очекува да ги решат најзначајните проблеми на клиентите. Оваа статија го истражува значењето, придобивките, најдобрите практики и концизните студии на случај за изградба на минимален прифатлив производ.

Разбирање на концептот за минимален прифатлив производ (МПП)

Верзијата на производот позната како минимален прифатлив производ (МПП) се состои од доволно карактеристики за да ги задоволи раните корисници и да собере вредни повратни информации за последователен развој. Служи како тест за потврдување на усогласеноста на производот со пазарот, увидите на корисниците и претпоставките. МПП вообичаено се состои од три клучни компоненти: 

а) Основни функции: Се фокусира на обезбедување на основните карактеристики неопходни за решавање на одреден проблем на клиентот. 

б) Погодност: За да се обезбеди непречено корисничко искуство, производот треба да биде едноставен за користење и навигација. 

в) Повратни информации: МПП овозможува повторувачки подобрувања и го усогласува производот со потребите на пазарот преку охрабрување на континуирани повратни информации од раните корисници.

Важноста на градење на МПП

Без соодветна пазарна валидација, развојот на полноправен производ носи значителни ризици. Пред да инвестираат значително време и ресурси во процесот на развој, бизнисите можат да ги тестираат своите хипотези, да собираат повратни информации од корисниците и да ги идентификуваат потенцијалните недостатоци со создавање на МПП. Со концентрирање на основните карактеристики, создавањето на МПП им овозможува на бизнисите да го намалат потребното време за излез на пазарот. Со држење подалеку од сложености, претприемачите можат да ги намалат трошоците и уште поефикасно да ги користат средствата. Пристапот МПП ги опфаќа стандардите за брз пресврт на настаните, приспособливост и разновидност. Бизнисите можат брзо да одговорат на промените на пазарот и преференциите на клиентите со објавување рана верзија на производот и градење врз основа на повратните информации од корисниците.

Придобивки од користење на МПП стратегија

МПП им дава на бизнисите ран увид во побарувачката на пазарот и им овозможува да ги потврдат своите претпоставки. Претприемачите можат да ја подобрат својата стратегија за производи со набљудување на интеракциите на корисниците и собирање повратни информации, осигурувајќи дека развиваат решение што навистина го бараат клиентите. Бизнисите можат значително да го скратат времето потребно за лансирање на нивниот производ со концентрирање на неговите основни функционалности и избегнување на прекумерен развој на функции. Ова им овозможува на бизнисите да воспостават рано присуство на пазарот, да ги искористат можностите на пазарот и да стекнат конкурентска предност. Има помалку финансиски ризици поврзани со развојот на производот кога инвестирате во стратегија за МПП. Со тестирање на пазарот со поедноставена верзија на производот, учење за барањата на клиентите и инвестирање во понатамошен развој врз основа на потврдената побарувачка на пазарот, бизнисите можат да ги намалат трошоците.

Бизнисите се способни постојано да го подобруваат и усовршуваат својот производ поради повратни информации od раните корисници. Организациите се способни да го усогласат производот со очекувањата на клиентите преку редовни подобрувања засновани на повратни информации од корисниците, што го зголемува задоволството на корисниците и обезбедува долгорочен успех.

Најдобри практики за градење на МПП 

За да добиете темелно разбирање за вашата целна публика и дознаете кои се нивните најголеми проблеми. Концентрирајте се на решавање на овие прашања со минимум карактеристики потребни за да понудите решение. Ова ќе ви помогне да поставите приоритети и ефективно да ги распределите ресурсите.

За да го оцените успехот на вашиот МПП, поставете јасни цели и клучни показатели. Изберете специфични цели, како што се ангажирање на корисниците, стапки на конверзија или задоволство на клиентите, кои сакате да ги постигнете. Увид во одржливоста на вашиот производ може да се добие со мерење на овие показатели.

Уверете се дека техничката основа на вашиот МПП е скалабилна и прилагодлива на идните верзии и подобрувања. Како што се развива производот, флексибилноста и ефикасните развојни процеси се овозможени со добро структурирана архитектура. Воспоставете скалабилна основа.

Вклучете се активно со раните корисници и собирајте ги нивните повратни информации за да дознаете за нивните барања, преференции и проблеми. Врз основа на овие повратни информации, продолжете да создавате понови верзии и да го подобрувате вашиот производ за да го направите попријателски за корисниците и во согласност со побарувачката на пазарот. За да помогнете во тоа, проверете дали интерфејсот е лесен и интуитивен, овозможувајќи беспрекорно корисничко искуство. За да ги привлечете и задржите раните корисници, дајте им приоритет на едноставноста и употребливоста. Овие корисници ќе можат да дадат вредни повратни информации и увид.

МПП во Македонија

Одличен пример од Македонија за распоредување на МПП е pixyle.ai. Основачката, Светлана Кордумова, била фрустрирана кога купувала онлајн бидејќи резултатите од пребарувањето не дале точни производи. Таа сметала дека со вештачката интелигенција процесот може значително да се подобри. Затоа во 2019 година, Светлана објави апликација за визуелно пребарување за потрошувачите. Оваа апликација и овозможи да ја потврди побарувачката за нивната услуга. Со потврден пазар на производи воспоставените pixyle.ai насочени кон B2B, успеаа да создадат повеќе производи за своите клиенти. Нивниот успех е потврден и со тоа што добија над 1 милион евра инвестиции во нивната ceed фаза.

Изградбата на основна остварлива ставка (МПП) е витална фаза за создавање ефективни ставки во сегашната деловна сцена. Организациите можат да ги намалат ризиците, да го забрзаат времето на пазарот, да ги оптимизираат трошоците и да соберат вредни повратни информации од корисниците со усвојување на стратегијата за МПП. Итеративната природа на МПП-ите гарантира дека финалниот производ ги задоволува потребите на клиентите и поттикнува континуирано подобрување, што резултира со долгорочен успех. Придобивките од стратегијата за МПП се максимизираат кога се имплементираат најдобрите практики, како што се идентификување на основните точки на болка кај корисникот, поставување јасни цели, градење скалабилна архитектура, повторување врз основа на повратни информации и приоретизирање на корисничкото искуство.

Македонските стартапи се многу добро позиционирани да ги искористат предностите од распоредувањето на МПП. Младите претприемачи ги имаат потребните напорни вештини за развој на нивните производи. Кога се фокусираат на создавање на МПП, тие можат да заштедат време и ресурси и подобро да го приспособат својот финален производ. Дополнително, со сите податоци собрани од МПП стартапите можат да ги користат тие информации за да привлечат внимание од инвеститорите. Гледајќи дека на крајот, бизнисите кои ставаат повисок приоритет на развојот на МПП се во подобра позиција да обезбедат нови решенија кои резонираат со нивната целна публика и поттикнуваат проширување на бизнисот.

Автор: Огнен Јанкуловски

Ognen Jankuloski

Огнен Јанкуловски е асистент за деловна анализа на Impact Ventures. Јас сум студент по економија, кој е активен во младински организации (примери AIESEC и MUN) повеќе од 10 години. Моите интереси вклучуваат: деловен консалтинг, програмирање, пазари на пари, геополитика и спортови како тенис и скијање. Поттикнат од постојан раст, сакам да барам нови предизвици и да истражувам нови култури. Настојувам да постигнам позитивно влијание во сите работи што ги работам.