Денес се повеќе и повеќе индивидуалци скокаат на можностите да заработат преку фриленс. Овој „прилив“ со себе носи плејада на поединци со уникатни идеи и квалитети. Секако, резултатите се повеќе фриленсери кои се натпреваруваат за можности за работа со клиенти.
Фриленсерите не се разликуваат многу од претприемачите. Тие обично прават сè од врвот до дното за да му испорачаат на клиентот. Значи, започнувањето од точката А со сета конкуренција можеби е тешко, но не мора да биде. Ајде да направиме чекор назад и да ги погледнеме претприемачите. Што прават со нивниот бизнис? Можеби тие се стремат да изградат бренд? Сега размислете, зошто фриленсерите не можат да го сторат истото?
Ајде да погледнеме како можете да започнете со вашиот фриленс бренд и да го олесните вашиот пат кон фриленс кариера.
Што те прави уникатен ТЕБЕ? Како да зборувате на ист јазик со вашата публика?
Наш совет – бидете свои. Многу луѓе поставуваат различни очекувања кои се разликуваат од нивните вредности и принципи. Дозволете си да ги водите вашите одлуки. Исфрлете ја идејата за создавање нови верзии за секој клиент. Да се има униформност во пристапот и полета е првиот чекор за да станете препознатливи. Размислете за вашата супермоќ. Која е вашата експертиза? Кој е вашиот предлог за вредност?
Исто така, размислете за еден или два збора. Овие треба веднаш да го поврзат вашиот иден клиент со вас. Откако ќе го завршите ова, веќе сте на половина пат.
Бидете присутни
Откако ќе ја воспоставите основата на вашиот бренд, започнува напорната работа. Вашиот идентитет е сè. Заштитете го вашиот бренд со тоа што ќе бидете доследни и позитивни. Вклучете се и бидете активни на социјалните мрежи. Обрнете внимание на социјалните медиуми, особено на LinkedIn. Освен што ќе најдете нови клиенти, тие можат да ви помогнат да изградите односи со постоечките.
Ништо не е подобро од солидна основа на среќни клиенти кои ќе дејствуваат како амбасадори на брендот.
Поставете го вашето присуство на светската мрежа. Веб-страницата ќе ја подобри вашата слика уште повеќе.
За среќа, денес, да се има веб-страница повеќе не е луксуз. Можете брзо да научите како да поставите веб-страница на платформи со отворен код како WordPress. Може да потрае некое време. Сепак, интернетот цвета со информации кои можат да ви помогнат побрзо да развиете веб-страница.
Можете да го направите вашето присуство на веб привлечно и интерактивно со тоа што ќе го центрирате на вести поврзани со индустријата, блогирање, препораки и многу повеќе. Вашата веб-страница треба да биде пријателска за корисникот и оптимизирана. Многу бесплатни додатоци може да ви помогнат во ова. Ако користите WordPress, тогаш Yoast SEO и WPForms треба да ви бидат најдобри пријатели.
Откријте и тестирајте нови опции за да одредите што функционира најдобро. Брендирањето не е „постави и заборави“ тип на работа. Охрабрувајте и следете ги повратните информации и продолжете да учите.
Станете умешни во развивање односи
Дали сте виделе многу клиенти кои се ангажираат во различни настани за вмрежување? Да? Искористете ја секоја можност да го проширите вашиот бизнис. Без разлика дали вашата конкуренција е таму. Не можете секогаш да се потпрете на дигитална конверзија. Промовирањето на бренд лично може да направи разлика. И дури и ако вашиот потенцијален клиент не бара фриленсери, може да се појави друга можност. Реално познавајте го вашето искуство и знајте како да се продадете. Запомнете, вашиот бренд е она што му ветува на вашиот клиент дека очекуваниот резултат ќе биде испорачан на одреден начин.
Гордеете се со вашиот бренд
Запомнете, вашиот бренд е она што ќе ве направи незаборавни. Отпорноста и напорната работа се столбот на успехот. Вашиот бренд можеби нема да биде забележан преку ноќ. Но, упорноста е препознатлива во очите на оние кои први ќе ја положат својата доверба во вас.
Никогаш не е доцна да побарате помош. Многу фриленсери бараат ментори на нивниот пат кон успех во кариерата. Научете како менторот може да ви помогне да постигнете успех.